Ο καιρός (κάντε κλικ)

Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Νίκος Καζαντζάκης: "Το καλάθι με τα σύκα"

 Reblogged from: 
http://antikleidi.com/
(Αρχική πηγή: LENA Kolentsi)

Δεξόζερβά μου αμπέλια κι ελιές, ακόμα δεν είχαν τρυγήσει, και τα σταφύλια κρέμουνταν βαριά κι ακουμπούσαν στη γης. 
Μύριζε ο αγέρας συκόφυλλο. Μια γριούλα πέρασε, στάθηκε, ανασήκωσε από το καλάθι που κρατούσε μερικά συκόφυλλα που το σκέπαζαν, διάλεξε και με φίλεψε δυο σύκα.
- Με γνωρίζεις, κυρά μου; τη ρώτησα.
Με κοίταξε ξαφνιασμένη.

- Όχι, παιδί μου• είναι ανάγκη να σε γνωρίζω για να σε φιλέψω; Άνθρωπος δεν είσαι; Άνθρωπος είμαι κι εγώ• δε φτάνει;
Γέλασε, ένα δροσερό κοριτσίστικο γέλιο, και τράβηξε το δρόμο της κούτσα κούτσα κατά το Κάστρο.
Έσταζαν τα δυο σύκα μέλι, ποτέ θαρρώ δε γεύτηκα πιο νόστιμα• τα 'τρωγα και με δρόσιζαν τα λόγια της γριάς• άνθρωπος είσαι, άνθρωπος κι εγώ, φτάνει!
«άνθρωπος είσαι, άνθρωπος κι εγώ, φτάνει!»
Απόσπασμα από το Αναφορά στον Γκρέκο  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...